O studiach
Product Design Manager to pierwszy tak kompleksowy kierunek, który pozwala praktykom UX zdobyć wiedzę z zarządzania zespołami, a doświadczonym managerom ułatwia współpracę z projektantami. Naszym celem jest praktyczne kształcenie managerów UX.
Product Design Manager to najwyższa ranga studiów menedżerskich z zakresu projektowania doświadczeń. Co je wyróżnia? Mistrzowska kadra nastawiona na kształcenie mentorów, którzy poprzez swoją wiedzę i doświadczenie będą zaangażowanymi osobami w społeczność i rynek UX w Polsce.
Inspirujące spotkania z gośćmi specjalnymi i przemyślany program, podzielony na branżowe bloki tematyczne, umożliwiają zgłębianie najważniejszych obszarów skutecznego zarządzania zespołami i projektami, a także poznanie najlepszych technik i narzędzi potrzebnych do bycia efektywnym managerem UX.
Product Design Manager jest kierunkiem z rodziny UXD, kierowanym do osób które często planują być managerami lub kierownikami działów projektowych
założyciel i dyrektor studiów
Product Design Manager to pierwsze studia, które pozwolą wielu praktykom UX uporządkować swoją wiedzę z zarządzania zespołami, ale również otworzyć kolejny etap kariery wielu osobom zajmującym się UX. To również niepowtarzalna okazja spotkania wielu praktyków z innych branż i zapoznanie z wieloma wymiarami skutecznego zarządzania zespołem, jak również zrozumienia, czym powinna się charakteryzować rola współczesnego lidera, managera.
kierownik merytoryczny kierunku
Czy to studia dla ciebie?
Zapraszamy osoby, które chcą skutecznie zarządzać zespołami i projektami UX, być mentorami dla projektantów w swoich zespołach, ale również angażować się w społeczność i rynek UX w Polsce.
To kierunek dla:
- liderów zespołów projektowych
- managerów wyższego szczebla
- managerów projektów
- mentorów designerów
- projektantów UX
Dlaczego warto?
- Pierwsze w Polsce studia, które obejmują całą tematykę zarządzania w obszarze UX
- Słuchacze poznają różne wymiary i perspektywy zarządzania zespołem i projektami UX
- Studia realizowane z partnerami biznesowymi, którzy podzielą się swoim doświadczeniem rynkowym
- Prezentujemy skuteczne techniki i narzędzia efektywnego managera UX
- Zajęcia prowadzą wysokiej klasy eksperci i praktycy, na podstawie najlepszych i najnowszych światowych technik
- Program studiów podzielony na 6 bloków tematycznych, które tworzą 6 wymiarów skutecznego zarządzania zespołem UX
- Inspirujące spotkania z gośćmi specjalnymi
Program studiów
Blok tematyczny
Biznes i finanse
Modele biznesowe
Finanse i rentowność zespołu
Marka 4.0 – sukces w czasach zarządzania doświadczeniem klientów
Ofertowanie
Customer success – KPI satysfakcji klienta
Podstawy prawa dla UX managera
Przywództwo UX – perspektywa finanse
Test wiedzy z bloku Biznes i finanse
Blok tematyczny
Zarządzanie zespołem i przywództwo
Zespół – modele i struktury
Budowanie zespołu – case study
Podstawy HR dla managera w dużych organizacjach
Zarządzanie zespołem UX
Rola i miejsce UX managera w obrębie organizacji i transformacji cyfrowej
Przywództwo UX – perspektywa eCommerce
Test wiedzy z bloku Zarządzanie zespołem i przywództwo
Blok tematyczny
Zarządzanie projektami i kontrola jakości
Metodyki zarządzania projektami IT
Produkt vs. projekt
Zarządzanie procesami projektowymi
Mierzenie doświadczeń klienta jako element transformacji
Service design leadership
Przywództwo UX – perspektywa Media
Test wiedzy z bloku Zarządzanie projektami i kontrola jakości
Blok tematyczny
Strategia produktu
Design principles – projektowanie informacji
Budowanie kultury badawczej oraz zarządzanie badaniami w organizacji
Dane w procesach podejmowania decyzji
Backlog produktu
Koncepcja produktu – ideacja
Design system
Psychologia nowych technologii
User experience – biznes vs. trendy
Współczesny lider – perspektywa Gość Specjalny
Test wiedzy z bloku Strategia produktu
Blok tematyczny
Podstawy technologii
Współczesne IT w organizacji – stack technologiczny
Analiza biznesowa i consulting w digitalu
Współpraca między zespołem UX a programistami
Wprowadzenie do cyberbezpieczeństwa
Przywództwo w UX – perspektywa HealthCare
Test wiedzy z bloku Podstawy technologii
Blok tematyczny
Komunikacja, PR i marketing
Komunikacja interpersonalna
Przyciągnąć historią – storytelling w dobie cyfrowej
PR & marketing
Zarządzanie interesariuszami produktu
Techniki prezentacji
Test wiedzy z bloku Komunikacja, PR i marketing
Blok tematyczny
Egzamin
Brief do egzaminu
Obrona
Zakończenie studiów
Blok tematyczny
Trzy wykłady Gości Specjalnych na temat bycia współczesnym liderem
Program
Program składa się z 6 bloków tematycznych, które tworzą 6 wymiarów skutecznego zarządzania zespołem UX.
Organizacja nauki
Studia trwają dwa semestry i obejmują 191 godzin dydaktycznych zajęć oraz kilkanaście godzin inspirujących spotkań z gośćmi specjalnymi. Zjazdy odbywają się co 2-3 tygodnie w weekendy.
Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form.
Na zajęciach słuchacze pracują w grupach oraz indywidualnie. Większość zajęć odbywa się w trybie seminaryjnym, z nastawieniem na zdobywanie wiedzy praktycznej.
Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie Uniwersytetu SWPS lub w innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.
Warunki zaliczenia
- Minimum 80% frekwencji na zajęciach
- Zaliczenie wszystkich testów wiedzy z poszczególnych bloków (minimum 60% dobrych odpowiedzi)
- Wykonanie zadania z briefu (zostanie przedstawiony słuchaczom miesiąc przed obroną)
- Obrona zadania przed komisją ekspertów
Egzamin opiera się na pracy nad realnymi briefami przesłanymi przez partnerów biznesowych studiów. Obrona projektów odbywa się przed zespołem managerów z tych firm.
Dokument ukończenia studiów
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Kadra
Zajęcia prowadzą cenieni eksperci i branżowi praktycy. Program studiów realizujemy wraz z partnerami biznesowymi, którzy dzielą się swoim doświadczeniem rynkowym. Słuchacze uczestniczą również w inspirujących spotkaniach z gośćmi specjalnymi.
kierownik merytoryczny kierunku
-
drMarcin Awdziejdrtrener i specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu i badań marketingowych, wykładowca akademicki
Rekrutacja
Zasady rekrutacji
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz dotychczasowe wykształcenie i doświadczenie zawodowe kandydata. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.
W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.
- Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
- Załącz odpowiednie dokumenty
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
- Rozpocznij studiowanie
Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
Na studia zapisujesz się online.
Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.
Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.
Przygotuj:
- skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych
- CV ze szczególnym uwzględnieniem minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze UX na stanowiskach innych niż junior (lub ukończone studia podyplomowe User Experience Design/Product Design)
Załącz odpowiednie dokumenty
W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz CV ze szczególnym uwzględnieniem minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze UX na stanowiskach innych niż junior (lub ukończone studia podyplomowe User Experience Design/Product Design).
Pamiętaj!
- Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
- Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.
Uwaga!
Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Rozpocznij studiowanie
Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.
Pamiętaj!
- Liczba miejsc jest ograniczona
- O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i pozytywna ocena CV.
Opłaty
Opłata rekrutacyjna: 300 PLN
Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata za rok studiów (2024-2025)
Wysokość raty | Łączny koszt studiów | |
---|---|---|
Zapłać w 10 ratach | 1 580 PLN | 15 800 PLN |
Zapłać w 2 ratach | 7 650 PLN | 15 300 PLN |
Zapłać w 1 racie | 14 900 PLN | 14 900 PLN |
Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.
Na 7 dni przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.