Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
string(64) "https://rekrutacja.swps.pl/s/offer-selection?rev=a2bQt000000AfoH"

O studiach

Product Design Manager to pierwszy tak kompleksowy kierunek, który pozwala praktykom UX zdobyć wiedzę z zarządzania zespołami, a doświadczonym managerom ułatwia współpracę z projektantami. Naszym celem jest praktyczne kształcenie managerów UX.

Product Design Manager to najwyższa ranga studiów menedżerskich z zakresu projektowania doświadczeń. Co je wyróżnia? Mistrzowska kadra nastawiona na kształcenie mentorów, którzy poprzez swoją wiedzę i doświadczenie będą zaangażowanymi osobami w społeczność i rynek UX w Polsce.

Inspirujące spotkania z gośćmi specjalnymi i przemyślany program, podzielony na branżowe bloki tematyczne, umożliwiają zgłębianie najważniejszych obszarów skutecznego zarządzania zespołami i projektami, a także poznanie najlepszych technik i narzędzi potrzebnych do bycia efektywnym managerem UX.

Więcej informacji o studiach

Nasze kanały social media: Facebook | LinkedIn | YouTube.

 
 

Czy to studia dla ciebie?

Zapraszamy osoby, które chcą skutecznie zarządzać zespołami i projektami UX, być mentorami dla projektantów w swoich zespołach, ale również angażować się w społeczność i rynek UX w Polsce.

To kierunek dla:

  • liderów zespołów projektowych
  • managerów wyższego szczebla
  • managerów projektów
  • mentorów designerów
  • projektantów UX

Dlaczego warto?

  1. Pierwsze w Polsce studia, które obejmują całą tematykę zarządzania w obszarze UX
  2. Słuchacze poznają różne wymiary i perspektywy zarządzania zespołem i projektami UX
  3. Studia realizowane z partnerami biznesowymi, którzy podzielą się swoim doświadczeniem rynkowym
  4. Prezentujemy skuteczne techniki i narzędzia efektywnego managera UX
  5. Zajęcia prowadzą wysokiej klasy eksperci i praktycy, na podstawie najlepszych i najnowszych światowych technik
  6. Program studiów podzielony na 6 bloków tematycznych, które tworzą 6 wymiarów skutecznego zarządzania zespołem UX
  7. Inspirujące spotkania z gośćmi specjalnymi

Program studiów

Blok tematyczny

Biznes i finanse

Modele biznesowe

Finanse i rentowność zespołu

Marka 4.0 – sukces w czasach zarządzania doświadczeniem klientów

Ofertowanie

Customer success – KPI satysfakcji klienta

Podstawy prawa dla UX managera

Przywództwo UX – perspektywa finanse

Test wiedzy z bloku Biznes i finanse

Blok tematyczny

Zarządzanie zespołem i przywództwo

Zespół – modele i struktury

Budowanie zespołu – case study

Podstawy HR dla managera w dużych organizacjach

Zarządzanie zespołem UX

Rola i miejsce UX managera w obrębie organizacji i transformacji cyfrowej

Przywództwo UX – perspektywa eCommerce

Test wiedzy z bloku Zarządzanie zespołem i przywództwo

Blok tematyczny

Zarządzanie projektami i kontrola jakości

Metodyki zarządzania projektami IT

Produkt vs. projekt

Zarządzanie procesami projektowymi

Mierzenie doświadczeń klienta jako element transformacji

Service design leadership

Przywództwo UX – perspektywa Media

Test wiedzy z bloku Zarządzanie projektami i kontrola jakości

Blok tematyczny

Strategia produktu

Design principles – projektowanie informacji

Budowanie kultury badawczej oraz zarządzanie badaniami w organizacji

Dane w procesach podejmowania decyzji

Backlog produktu

Koncepcja produktu – ideacja

Design system

Psychologia nowych technologii

User experience – biznes vs. trendy

Współczesny lider – perspektywa Gość Specjalny

Test wiedzy z bloku Strategia produktu

Blok tematyczny

Podstawy technologii

Współczesne IT w organizacji – stack technologiczny

Analiza biznesowa i consulting w digitalu

Współpraca między zespołem UX a programistami

Wprowadzenie do cyberbezpieczeństwa

Przywództwo w UX – perspektywa HealthCare

Test wiedzy z bloku Podstawy technologii

Blok tematyczny

Komunikacja, PR i marketing

Komunikacja interpersonalna

Przyciągnąć historią – storytelling w dobie cyfrowej

PR & marketing

Zarządzanie interesariuszami produktu

Techniki prezentacji

Test wiedzy z bloku Komunikacja, PR i marketing

Blok tematyczny

Egzamin

Brief do egzaminu

Obrona

Zakończenie studiów

Blok tematyczny

Trzy wykłady Gości Specjalnych na temat bycia współczesnym liderem

Program

Program składa się z 6 bloków tematycznych, które tworzą 6 wymiarów skutecznego zarządzania zespołem UX.

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 191 godzin dydaktycznych zajęć oraz kilkanaście godzin inspirujących spotkań z gośćmi specjalnymi. Zjazdy odbywają się co 2-3 tygodnie w weekendy.

Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form.

Na zajęciach słuchacze pracują w grupach oraz indywidualnie. Większość zajęć odbywa się w trybie seminaryjnym, z nastawieniem na zdobywanie wiedzy praktycznej.

Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie Uniwersytetu SWPS lub w innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Minimum 80% frekwencji na zajęciach
  • Zaliczenie wszystkich testów wiedzy z poszczególnych bloków (minimum 60% dobrych odpowiedzi)
  • Wykonanie zadania z briefu (zostanie przedstawiony słuchaczom miesiąc przed obroną)
  • Obrona zadania przed komisją ekspertów

Egzamin opiera się na pracy nad realnymi briefami przesłanymi przez partnerów biznesowych studiów. Obrona projektów odbywa się przed zespołem managerów z tych firm.

Dokument ukończenia studiów

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Zajęcia prowadzą cenieni eksperci i branżowi praktycy. Program studiów realizujemy wraz z partnerami biznesowymi, którzy dzielą się swoim doświadczeniem rynkowym. Słuchacze uczestniczą również w inspirujących spotkaniach z gośćmi specjalnymi.

    kierownik merytoryczny kierunku

  •  
    Bartłomiej Kozieł
     
    ekspert w dziedzinie zarządzania tworzeniem produktów digitalowych
  •  
    Anna Anyżewska
     
    praktyk HR, z ponad 16-letnim doświadczeniem
  •  
    Hubert Anyżewski
     
    ekspert w obszarze User Experience i Customer Experience
  • dr
    Marcin Awdziej
    dr
    trener i specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu i badań marketingowych, wykładowca akademicki
  •  
    Sabina Białek
     
    projektant doświadczeń
  •  
    Bartłomiej Chmiel
     
     
  •  
    Jakub Cieślik
     
    entuzjasta i ewangelista transformacji cyfrowej
  •  
    Weronika Rochacka Gagliardi
     
    strateg & projektantka usług
  •  
    Paweł Haltof
     
    doświadczony konsultant i strateg usług profesjonalnych odpowiedzialny za rozwój obszaru badań, analiz i konsultingu digital software
  •  
    Paweł Kałkus
     
    agile coach i professional scrum trainer
  •  
    Piotr Kowalski
     
    specjalista Google w zakresie technologii mobilnych (Web & Apps)
  •  
    Robert Kozielski
     
    analityk rynkowy, strateg, konsultant biznesowy
  •  
    Bartosz Lechowski
     
    lider, strateg, marketingowiec
  •  
    Tomasz Lizoń
     
     
  • dr
    Konrad Maj
    dr
    psycholog społeczny, trener biznesu
  •  
    Marcin Malicki
     
    menadżer produktów i usług cyfrowych, ekspert etapu strategii
  •  
    Aleksandra Mirisola
     
     
  •  
    Piotr Pietrzak
     
     
  •  
    Maciej Piwowarczuk
     
    producent filmowy i dokumentalista
  •  
    Michał Pogorzelski
     
    Head of UXUI w PKO Bank Polski
  • dr
    Paula Skrzypecka
    dr
    entuzjasta i ewangelista transformacji cyfrowej
  •  
    Przemysław Sroka
     
     
  •  
    Bartosz Sułkowski
     
    ekspert w obszarze UX & Design
  •  
    Hubert Turaj
     
    projektant platform i ekosystemów, manager innowacji
  •  
    Dominik Uhlig
     
     
  •  
    Sebastian Jerzy Woźniak
     
     
  •  
    Marcin Zaremba
     

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz dotychczasowe wykształcenie i doświadczenie zawodowe kandydata. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • CV ze szczególnym uwzględnieniem minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze UX na stanowiskach innych niż junior (lub ukończone studia podyplomowe User Experience Design/Product Design)
Aplikuj na studia

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz CV ze szczególnym uwzględnieniem minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze UX na stanowiskach innych niż junior (lub ukończone studia podyplomowe User Experience Design/Product Design).

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne
Aplikuj na studia

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Aplikuj na studia

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i pozytywna ocena CV.
Aplikuj na studia

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 PLN

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2024-2025)

  Wysokość raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 1 580 PLN 15 800 PLN
Zapłać w 2 ratach 7 650 PLN 15 300 PLN
Zapłać w 1 racie 14 900 PLN 14 900 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na 7 dni przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.

Aplikuj