Profil naukowy
Doktor nauk społecznych, wśród jego zainteresowań naukowych znajdująć się komunikacja medialna i marketingowa oraz socjologia. Zajmował się m.in. motywem autorytetu w kulturze popularnej.
Posiada doświadczenie w pracy w mediach – jako redaktor online, dziennikarz radiowy i muzyczny, występował również w telewizji na żywo. Współpracuje z portalem Spider’s Web+, wykłada na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Wyższej Szkole Gospodarki i Zarządzania w Mielcu (jako ekspert w zakresie komunikacji i nowych mediów).
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi następujące zajęcia: etyka narracji medialnych, przedsiębiorczość internetowa, PR, marketing, branding, dziennikarstwo danych.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Dziennikarstwo
- Dezinformacja
- Nowe technologie i nowe media
- Marketing online
- Kultura popularna
- Game studies
- Socjologia muzyki
- Socjologia podróży