Profil naukowy
Menedżerka, ekspertka ds. zarządzania. Naukowo zajmuje się zarządzaniem szkolnictwem wyższym i jakością kształcenia, a także zarządzaniem kompetencjami, projektami edukacyjnymi i innowacyjnymi metodami kształcenia.
Entuzjastka innowacyjnych metod kształcenia, inicjatorka systemowych zmian w kształceniu w uczelniach wyższych.
Kierowniczka projektu naukowego „Polski MOOC” (2018–2020, finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego), liderka w polskiej instytucji w projekcie „Universities of the Future – Collaborative digital shift towards a new framework for industry and education” finansowanego z Erasmus+.
Członkini Polskiej Komisji Akredytacyjnej II zespołu nauk społecznych, gdzie dba o jakość kształcenia na kierunkach z dziedziny nauk społecznych (m.in. ekonomia, zarządzanie, logistyka). Z PKA związana jako ekspertka od 2011 r.
Od 2014 r. prezeska i współżałożycielka Fundacji Młodej Nauki, gdzie zainicjowała i współtworzyła platformę edukacyjną www.navoica.pl, za którą Fundacja otrzymała Nagrodę LUMEN.
Zdobyte doświadczenie w organizacjach przedstawicielskich (m.in. Krajowa Reprezentacja Doktorantów (przewodnicząca w latach 2001–2011), Rada Młodych Naukowców (wiceprzewodnicząca III i IV kadencji w latach 2012–2015) przekłada na realizację interdyscyplinarnych projektów edukacyjnych.
Autorka raportów dotyczących m.in. interdyscyplinarnego kształcenia doktorantów (2015, Projekt Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Erasmus+, Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego), mobilności młodych naukowców (2015, Raport nr 3/2015 Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego), działalności dydatktycznej Politechniki Warszawskiej (2014, raport dla Instytutu Badań Edukacyjnych).
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu nauk o organizacji, zarządzania projektami, a także współpracy i networkingu. Pełni funkcję członkini Rady Naukowej Instytutu Nauk Społecznych, zasiada również w Komisji ds. etyki badań naukowych Instytutu Nauk Społecznych.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Kształcenie skierowane na kompetencje i umiejętności
- Innowacyjne formy kształcenia
- E-learning
- MOOC
- Kształcenie zdalne
- Zarządzanie projektami
- Metaverse
- Problem based learning
- Design thinking