Grzegorz Młynarski
Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie
Dla mediów
Profil naukowy
Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Ukończył socjologię na Uniwersytecie SWPS i zarządzanie marką w Kolegium Gospodarki Światowej na SGH. Wykłada na SGH, SWPS i ASP, m.in. projektowanie usług, zarządzanie marką, marketing marki w internecie i tworzenie systemów identyfikacji. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie bada wpływ usług shared mobility na zachowania konsumenckie i środowisko. Analizuje także wpływ sztucznej inteligencji na rozwój przedsiębiorstw i rynek pracy.
Od 2004 r. odpowiedzialny za zarządzanie blisko 300 procesami w obszarze strategii, pomiaru konwersji, projektowania user experience i optymalizacji automatyzacji w procesach sprzedażowych. Pracował m.in. dla takich marek jak: mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Stały współpracownik Nanovo w obszarze tworzenia i opisywania warunków i założeń algorytmów klasyfikacji i oceny zachowań konsumentów. Aktywny członek Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej. Wśród jego zainteresowań znajdują się: sztuka użytkowa, solar punk, retro futuryzm, biegi górskie, architektura modernistyczna.