Profil naukowy
Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, magister pedagogiki (2001) i socjologii (2004), studentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. Pracuje w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, w Pracowni Pedagogiki Zdrowia, jednocześnie kieruje Pracownią Diagnoz Pedagogicznych.
Jej zainteresowania koncentrują się wokół poczucia własnej wartości, źródeł zdrowia psychicznego, odporności, diagnozy i pomiaru - ogólnego rozwoju i edukacji człowieka. Ważnym obszarem jej zainteresowań jest psychometria, którą zgłębia w praktyce tworzenia i adaptacji trafnych oraz rzetelnych narzędzi stosowanych w projektach naukowych i diagnozie.
Prywatnie mama czwórki dzieci, z których każde jest na innym etapie edukacji. Jej wielkim marzeniem jest weryfikacja teorii pedagogicznych, m.in. w oparciu o doświadczenia wychowania własnych dzieci. Gdy wszystkie jej dzieci osiągną pełnoletność, będzie mogła napisać książkę o mocnych i słabych stronach tych teorii.