Profil naukowy
Psycholożka z przygotowaniem pedagogicznym, certyfikowana analityczka zachowania (BCBA), terapeutka behawioralna PLTB.
Uzyskała tytuł magistra psychologii na California State University Stanislaus w USA i Uniwersytecie SWPS (filia w Warszawie) oraz tytuł magistra inżyniera stosowanej analizy zachowania na Uniwersytecie Bangor w Walii. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne.
Na co dzień pracuje z dziećmi o atypowym rozwoju jako superwizorka kliniczna i terapeutka. Pełni funkcję dyrektora merytorycznego terapeutycznego punktu przedszkolnego. Jest doświadczoną trenerką, prowadzącą warsztaty i szkolenia dla rodziców i specjalistów.
Szczególnie interesuje ją rozwój małego dziecka, zarówno ten przebiegający zgodnie z normami, jak i atypowy. Głęboko wierzy, że dzieci najlepiej uczą się przez zabawę, a terapia powinna odbywać się w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze. W pracy terapeutycznej opiera się na metodach, których skuteczność została udowodniona naukowo.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi wykłady z zakresu podstawowych pojęć stosowanej analizy zachowania, stosowanej analizy zachowania w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju oraz eseju psychologicznego w języku angielskim.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Stosowana analiza zachowania
- Psychologia rozwoju dziecka