Paweł Tkaczyk
Profil zawodowy
Specjalista ds. mentoringu i budowania silnych marek. Mówca publiczny, właściciel Agencji Midea. Twórca bestsellerów „Zakamarki Marki" i „Grywalizacja". Pisuje regularnie do czasopism branżowych m. in. „Brief" i „Marketing w Praktyce". Jego wykłady dotyczą przede wszystkim budowania silnej marki, marketingu, psychologii konsumenta, mediów społecznościowych oraz grywalizacji. Prowadzi szkolenia w ramach współpracy z firmami i szkołami wyższymi w całej Polsce, m.in. Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankową w Poznaniu. Firmy, które szkolił to m. in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama, Agora, Grupa Allegro, Diners Club International.
Twierdzi, że żyje z opowiadania historii a jego słynny t-shirt Batmana, w którym prowadzi wykłady budzi szacunek wśród „najważniejszych" w polskim marketingu.