Weronika Szwarc–Bronikowska
Profil zawodowy
Ekspertka mediowa, praktyczka. Z branżą mediową związana od 1997 roku. Obecnie współzałożycielka i wiceprezeska domu mediowego Media People.
Jej firma świadczy usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz konsultingu marketingowego i biznesowego. Media People należy do weCAN, sieci niezależnych firm marketingowych, działających na 15 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. weCAN wydaje unikalny rocznik CANUAL REPORT prezentujący kondycję rynków reklamy i mediów w regionie CEE.
Co roku Media People uzyskuje najwyższe oceny w „Raporcie Agencji Reklamowych i Domów Mediowych Media&Marketing” oraz w „Panoramie Reklamy” miesięcznika Press. W 2020 Media People została finalistą konkursu „Przedsiębiorca roku” organizowanym przez Centrum Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego a w 2024 Miesięcznik PRESS, Raport Panorama Reklamy przyznał Media People nagrodę „Warci zauważenia”.
W latach 1997-2005, Szwarc-Bronikowska pracowała dla wydawców: Agora S.A., Prószyński i S-ka, Wydawnictwo Murator, a następnie przez ponad 11 lat współtworzyła inny polski dom mediowy, uznany przez branżowy miesięcznik Media&Marketing za najlepszy niesieciowy dom mediowy w roku 2014.
Pracowała między innymi dla marek: SMYK, Primavera, Franke, Budimex, BNP Paribas Real Estate, Caparol, Marvipol, Bittner, Candy, Matras, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Astra Satelite, A+E Networks, Mokate, HTC, Santen, Cosmopolitan, Nobu Hotel, Fundacja Jaśka Meli i wielu innych.