Agnieszka Mróz
Profil zawodowy
Projektuje nowe usługi i usprawnia te już istniejące, aby odpowiadały na obecne i przyszłe potrzeby rynku. Podejście service design wykorzystuje także do projektowania rozwiązań online, procesów komunikacji, sprzedaży, rekrutacji, obsługi klienta itp.
Współpracowała z ponad 100 firmami i instytucjami. Realizowała projekty m.in. dla Play, Narodowego Archiwum Cyfrowego, Narodowego Centrum Kultury, Metro Properties, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Instytutu Adama Mickiewicza, Laboratorium Innowacji Społecznych, IKEA, Orange, Salve Medica, Lufthansa Systems Poland. Posiada także doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych, uczestniczyła w procesach projektowych dla klientów Turcji, Grecji, Niemczech i Holandii).
Trenerka w zespole eksperckim Concordia Design, w którym zajmuje się projektowaniem usług oraz badaniami. Od prawie 5 lat prowadzi firmę Service Sandbox.
Autorka fiszek poświęconych metodyce design thinking: „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking” oraz e-booka "Praktycznie o projektowaniu usług”.