Marek Staniszewski
Profil zawodowy
Prowadzi własny butik strategiczny: Heuristica. Pasjonat procesów komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych (Ogilvy, Y&R, Havas), gdzie pełnił m. in.funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Guest speaker w Canterbury Church University. Jako wykładowca prowadził również zajęcia m. in. w: SWPS, ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus.
Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS.
Twórca narzędzi dla trenerów: „Karty Inwencji”, „Ko-Kartki”, „Karty Opowieści” (współautor), „Karty Transformacji” (współautor).
Autor kilkudziesięciu artykułów na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: Atlas strategiczny i Strategiczny podstęp, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”.