Marcin Trzciński
Profil zawodowy
Socjolog. Obecnie Senior Innovation Discovery w Centrum Innowacji LUX MED. Wcześniej pracował jako badacz i kierownik zespołu badawczego w agencjach IQS, Ipsos, Kantar Millward Brown oraz ARC Rynek i Opinia.Specjalizuje się w badaniach jakościowych: eksploracji potrzeb, odkrywania insightów, rozpoznaniu postaw wobec kategorii, procesach kreowania pomysłów, warsztatach strategicznych, testowaniu konceptów produktowych i reklam. Doświadczony moderator i facilitator warsztatowy.
Kierował wieloma kompleksowymi projektami dla wiodących marek z różnych sektorów: spożywczego (Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Diageo, Hortex, Unilever), farmaceutycznego (USP Zdrowie, Polpharma), mediów i usług (Orange, mBank). Współautor raportów syndykatowych IQS: Adults Power i Family Power. Kierował także wieloma projektami międzynarodowymi (Ipsos, Kantar).
Współautor wystąpienia „Raz, dwa, trzy… badania robisz ty! O szansach i zagrożeniach demokratyzacji badań w zespołach produktowych na INSUMMIT 2023.
Autor wystąpienia “Piwnice warszawskie” na XIV Kongresie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w 2013.