Martyna Żądło
Profil zawodowy
Doradza klientom z zakresu tworzenia i optymalizacji działań digital marketingowych. W zakresie jej kompetencji jest zarówno analiza twardych danych pozyskiwanych z systemów analitycznych, jak i audyty kanałów social media. Łącząc te dwa obszary, pomaga budować i egzekwować strategie efektywnego prowadzenia działań digital marketingowych. W pracy z e-commerce mocno skupiona na sprzedaży i rentowności działań marketingowych. Dodatkowo pomaga usprawniać procesy wewnątrz zespołów łącząc doświadczenie z zarządzania z analizą danych. Dzięki temu łączy nie tylko klientów z przedsiębiorstwami, ale również pracowników wewnątrz firmy.
Doświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż w różnych pod kątem złożoności projektach. Wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw. Specjalizuje się głównie w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii SEM w różnych platformach i systemach digital marketingowych. Ma szerokie doświadczenie w wyprowadzaniu klientów na rynki zagraniczne. W Socjomanii przeprowadziła ponad 500 godzin konsultacyjnych i projektowych. Współpracuje z uczelniami takimi jak Uniwersytet SWPS, WSE, ALK i CDV.
Ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu projektów e-commerce dla branży B2B. Współpracowała również z markami z sektora beauty, fashion oraz farma. Brała udział w projektach strategicznych skupujących się na ekspansji marek na rynki zagraniczne. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Pracowała w projektach dla między innymi marek: Henkel, Benefit System, Boehringer Ingelheim, Indigo, PKO, Orlen, Mobile Vikings, Mondalez.