Agnieszka Kowalczyk
Profil zawodowy
Od 2010 roku bada konsumentów i użytkowników, od 2014 projektuje doświadczenia. Obecnie projektuje doświadczenia i procesy dla klientów z sektora enterprise (B2B) w branży logistycznej jako Principal UX Designer w firmie Syncron. Przez kilka lat specjalizowała się w branży medycznej tworząc rozwiązania dla personelu medycznego i pacjentów. Projektowała i prowadziła badania dla takich marek jak: Lux Med, Demant, Inter Cars, Booksy, Facebook, Orlen, Carrefour, Bank BZWBK, Bank Millennium, ING Bank Śląski. Chętnie dzieli się wiedzą podczas warsztatów i konferencji oraz prowadząc zajęcia w ALK, SWPS, AGH i UW.
Absolwentka projektowania usług, etnologii i antropologii kulturowej, finansów i rachunkowości, międzynarodowych stosunków gospodarczych. Doktorantka Management in New Technologies i asystentka w Katedrze Zarządzania Społeczeństwem Sieciowym w Akademii Leona Koźmińskiego. Po godzinach mentoruje i pokazuje związek antropologii z projektowaniem w ramach ethno.WORKS.