Aleksandra Brzozowska
Profil zawodowy
Z branżą digital związana od 15 lat, początkowo tworząc i rozwijając serwisy internetowe min. Wprost.pl, Newsweek.pl, Forbes.pl. Od 2012 roku na stanowiskach kierowniczych w obrębie obszarów komunikacji marketingowej, PR, zarządzania relacją z klientem, budowania strategii B2B na rynku mediów.
Od kilku lat tworzy największy na rynku mediowym program edukacyjny dla klientów Ringier Axel Springer „Impact Academy”, składający się z licznych konferencji, seminariów i webinariów traktujących o trendach, wyzwaniach, narzędziach i strategiach komunikacji w obszarze digital. Odpowiedzialna za jedno z najistotniejszych wydarzeń dla branży digital-Business Insider Global Trends Festival.
Wykładowczyni, mentorka i speakerka na konferencjach branżowych. Jako Head of Knowledge Network projektuje i wdraża systemy zarządzania wiedzą dla Grupy Ringier Axel Springer w Europie Środkowo-Wschodniej.
Tworzy dedykowane ścieżki rozwojowe dla dziennikarzy i managerów produktu, w ramach dedykowanej Akademii Dziennikarskiej, ściśle współpracując z Axel Springer FreeTech Academy.