Katarzyna Drożdżal
Profil zawodowy
Zarządza agencją badawczą Selkie, która specjalizuje się w badaniach User Experience, Customer Experience i Service Design. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie badawcze, a od 2014 roku tworzy i rozwija produkty cyfrowe. Pracowała dla klientów takich jak: ING Bank Śląski, Agora, TDJ Estate, Getin Bank, Crédit Agricole.
Współorganizuje międzynarodową konferencję World Usability Day Silesia. Wykładowczyni na studiach podyplomowych User Experience Design (Uniwersytet SWPS) oraz E-marketing (WSE). Pasjonuje się cyberpsychologią, psychologią narracyjną, psychologią osobowości i psychologią społeczną. W swoich badaniach szczególną uwagę poświęca kierunkom związanym z procesami samoregulacji użytkowników produktów cyfrowych. Prowadzi działalność popularyzatorską we współpracy z takimi organizacjami jak Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności (usługi Sektor 3.0), Fundacja Centrum Cyfrowe (think tank SpołTech).