Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Klaudia Raczek

 

Klaudia Raczek

 

Profil zawodowy

Od 2020 roku odpowiada za działania zespołów marketingu w branży technologicznej. Współtworzy strategie biznesowe, przekuwa je na cele i działania marketingowe. Od 2018 roku zarządza ludźmi i projektami w scrum/agile. Oprócz tego, współtworzy produkty cyfrowe na etapie ich projektowania i rozwoju.
Od 2016 roku prowadzi szkolenia i konsultacje z tworzenia strategii, kreatywności, skutecznego copywritingu, zarządzania projektami, leadershipu (m.in. współpraca z PRET-A-CREATE).
Od 2022 roku wykłada na uczelniach publicznych i prywatnych z zakresu tworzenia pomysłów, zwinnych technik zarządzania w marketingu czy innowacji (Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Jagielloński).
Jest współautorką cytowanej w Forbes i na konferencjach globalnych publikacji „The State of FemTech”. Opublikowała również książkę biznesową “Summa doświadczeń”, o budowaniu silnej, szybko rosnącej organizacji technologicznej na rynku międzynarodowym.
Odpowiada za koncepcję i współrealizację kampanii "Zrób kolejny krok w karierze w nowych kubotach", za którą razem z CSHARK otrzymała nagrodę za najlepszą kampanię kreatywną EB na OLX Know How.
Regularnie bierze udział w podcastach oraz publikacjach biznesowych. Uczestniczyła m.in. w SXSW w Austin, MWC w Barcelonie, Stockholm Tech Live, czy Fintech Scotland w Edynburgu.