Tomasz Szymański-Sztaba
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Profil naukowy
Odpowiada za obszar współpracy badawczo-rozwojowej pomiędzy Uniwersytetem a klientami biznesowymi. Doświadczony meenedżer wdrożeń innowacyjnych produktów i usług z wieloletnim doświadczeniem we współpracy ze startupami i rozwijającymi się nowymi biznesami. Pracował przy budowaniu innowacji działań i modeli komunikacji dla takich firm jak: PayU CEE, PLNY LALA, panGenerator, Grupy FUTU oraz JTI, Procter&Gamble, ING Bank Śląski, Ford, British American Tobacco. Podejmował działania budujące kulturę innowacji w Banku Pekao S.A. oraz instytucjach zdrowia publicznego (Instytut Żywności i Żywienia) i kultury (Muzeum Polin, Muzeum J. Piłsudskiego, Teatr Polski im. A. Szyfmana).
Wykładowca w Instytucie Badań Przestrzeni Publicznej w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz School of Ideas Uniwersytetu SWPS.