Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dla mediów:
Profil naukowy
Doktor nauk społecznych, badacz marketingu, trener, wykładowca akademicki. Naukowo interesuje się projektowaniem marek i brandingiem, zarządzaniem wizerunkiem marek oraz kreowaniem ich komunikacji na rynku. Prowadzi badania marketingowe i zachowań konsumenckich.
Dyrektor strategiczny w branży PR/branding/communication. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami komunikacji marek w Polsce i Europie. Jest autorem kilkudziesięciu strategii oraz planów marketingowych.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z brandingu, metody design thinking, projektowania profesjonalnej komunikacji, brand experience, a także związane z sektorem kreatywnym.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Strategia marki
- Branding
- Komunikacja marki
- Marketing
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Wykłady i spotkania