dr
Magdalena Gąsiorowska
Wydział Psychologii
adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dla mediów
Profil naukowy
Psycholog biznesu. Naukowo zajmuje się psychologią reklamy i zachowań konsumenckich. Prowadzi badania nad bezradnością w biznesie oraz rolą zasobów poznawczych w przetwarzaniu reklamy i przyjmowaniu postaw przedsiębiorczych.
Pracowała w dziale personalnym jednej z czołowych instytucji finansowych oraz w agencjach badawczych specjalizujących się w badaniach marketingowych. Autorka i współautorka publikacji w dziedzinie psychologii poznawczej oraz marketingu i reklamy, m.in. w „Advances in Consumer Research” i „Przeglądzie Psychologicznym”. Interesuje się bezradnością konsumencką w kontekście powstawania iluzorycznych zależności, decyzji zakupowych oraz postaw wobec ryzyka. Zajmuje się kompensacyjną potrzebą kontroli, którą roboczo nazywa „Efektem Supermana“.
Obecnie prowadzi badania nad wpływem poczucia kontroli na podejmowanie decyzji konsumenckich. Interesują ją również style przywództwa oraz marketing polityczny. Jest konsultantem i partnerem biznesowym w firmie technologicznej wdrażającej nowe rozwiązania informatyczne.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi warsztaty z zakresu budowania wartości marki, przedsiębiorczości, promocji i reklamy oraz socjalizacji ekonomicznej. Jest opiekunem drugiego roku oraz koordynatorem modułu Psychologia pracy i organizacji.
Dla mediów
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Katedry i zakłady
- Organizacje studenckie