dr
Paweł Koniak
Adiunkt w Katedrze Psychologii Marketingu
Wydział Psychologii
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dla mediów
Profil naukowy
Psycholog.
Naukowo zajmuje się perswazją, psychologią komunikacji i mediów oraz manipulacją polityczną.
Realizował projekt badawczy finansowany przez NCN, pt.: „Perswazyjne skutki dwuznaczności przekazu: Mechanizmy depolaryzacyjnego wpływu przekazu dwuznacznego na postawy i ograniczenia w występowaniu tego wpływu”. Badał także dwuznaczność i dynamikę perswazyjną. Współautor książki „Wieloznaczności w przekazach politycznych” (2015). Autor licznych publikacji naukowych dotyczących perswazji i manipulacji w komunikatach medialnych.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii komunikacji, psychologii mediów, psychologii perswazji, psychologii promocji miejsca oraz psychologii marketingu politycznego.