Profil naukowy
Groznawca i kulturoznawca. Interesuje się przemianami modeli monetyzacji i dystrybucji gier oraz ich funkcjonowaniem w obiegu fanowskim. Zajmuje się też mediami strumieniowymi oraz sportem elektronicznym, ze szczególnym uwzględnieniem Europy oraz Azji. Współpracownik krakowskiego Ośrodka Badań Groznawczych, w przeszłości związany z Instytutem Sztuk Audiowizualnych oraz Instytutem Bliskiego i Dalekiego Wschodu Uniwersytetu Jagiellońskiego. Publikował między innymi w „Tekstach Drugich”, „Game Studies”, „Journal of Gaming & Virtual Worlds”, „Homo Ludens” oraz „Ekranach”, gdzie pełnił funkcję redaktora działu gier wideo.
Obecnie realizuje grant Narodowego Centrum Nauki „Masowe wydarzenia sportu elektronicznego w Polsce i w Hongkongu”.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu humanistyki cyfrowej, kultury gier oraz muzyki w nowych mediach.
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Centra i laboratoria
- Projekty naukowe
- Strefa Kultur