Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Opis studiów
Czego uczymy

Celem studiów jest kształcenie profesjonalistów operujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa oraz kreowania i komunikowania marki. W swojej pracy wykorzystują oni narzędzia brandingu, reklamy oraz public relations – zarówno w agencjach, jak i w działalności doradczej.

Specjalność pozwoli ci na zdobycie zróżnicowanych kompetencji w czterech zasadniczych obszarach projektowania wizerunku i komunikacji marki:

  1. Diagnostyka komunikacji i analiza sytuacji zastanej w kontekście rynku, konsumentów oraz relacji biznesowych;
  2. Strategia komunikacji marki online i offline, z użyciem narzędzi reklamy i PR;
  3. Kreowanie marki z uwzględnieniem zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji (tekst, obraz, media, social media, doświadczenie użytkownika) oraz grup docelowych;
  4. Zarządzanie komunikacją wewnątrz i na zewnątrz organizacji, w tym consulting, kontakty z mediami, project management.

Istotą studiów jest kształcenie praktyków, którzy będą dysponować konkretnym warsztatem i użytecznymi kompetencjami, pozwalającymi odnaleźć się na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do osób otwartych, kreatywnych i dociekliwych, z wysoko rozwiniętym zmysłem analitycznym, dążących do zrozumienia rzeczywistości w każdym z jej wymiarów. Indywidualistów. Pasjonatów nowych form komunikacji, zainteresowanych najnowszymi technologiami i ich wykorzystaniem w codziennej pracy. To specjalność dla osób, które od pierwszych lat studiów chcą zdobywać doświadczenie zawodowe i budować profesjonalne portfolio, żeby zapewnić sobie dobry start na rynku pracy. Dla tych, którzy nie chcą się nudzić i naprawdę potrzebują zaangażować się w studia. Dla ludzi, którzy w przyszłości marzą o wykonywaniu pasjonującej i nieszablonowej pracy w obszarze brandingu, reklamy i public relations oraz chcą kontrolować ścieżkę swojej kariery zawodowej.

Projekty
naszych studentów

Nasze studia to nie wkuwanie teorii czy zaliczanie egzaminów, lecz przede wszystkim zdobywanie praktycznych umiejętności. Studenci pracują na konkretnych projektach, a zajęcia warsztatowe odbywają się w małych grupach, dzięki czemu osoby studiujące zawsze mogą liczyć na indywidulane wsparcie wykładowców.

TEDxUniversitySWPS

TEDxUniversitySWPS

TEDxUniversitySWPS to konferencja organizowana przez Organizację Studencką Enjoy The Event działającą na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu. To seria inspirujących prelekcji i angażujących dyskusji, prowadzonych przez renomowanych ekspertów, która stanowi platformę dla prezentacji przełomowych idei i strategii.

Czytaj więcej
Uczestnicy drugiej edycji „CHANGE IT”

Change It

To konkurs na najlepszy projekt studencki z obszaru innowacji impactowych. Studenci Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu projektują innowacyjne rozwiązanie (produkt lub usługę), które rozwiąże ważny problem społeczny z wykorzystaniem technologii, a ponadto będzie możliwe do wdrożenia na szeroką skalę i opłacalne biznesowo.

Czytaj więcej
Głosy Humanistyki

Głosy Humanistyki

Podcast naukowców i studentów Uniwersytetu SWPS promuje nauki humanistyczne i społeczne. Zaproszeni goście – autorytety ze świata polskiej nauki i sztuki – udowadniają, że medialny obraz humanistyki i humanistów często bywa krzywdzący i nieprawdziwy. Twórcy podcastu „odczarowują” ten obszar za pomocą innowacyjnego, atrakcyjnego medialnie formatu.

Czytaj więcej
Studenckie Koło Nagraniowe „Nagłos”

„Nagłos”

Studenckie Koło Nagraniowe „Nagłos” zajmuje się projektowaniem, realizacją i produkcją podcastów oraz brandingiem dźwiękowym. Jego uczestnicy i uczestniczki mówią, nagrywają, montują, przeprowadzają wywiady, tworzą reportaże z wydarzeń kulturowych, organizują eventy, prowadzą dziennikarskie śledztwa i zapewniają rozrywkę na wysokim poziomie.

Czytaj więcej
Kwietnik

Kwietnik

Kwietnik to projekt internetowy studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Ich samodzielna praca składa się na portfolio, z którym opuszczą mury uczelni. Podsumowuje w praktyce wszystko to, czego dowiedzieli się podczas studiów. To doskonała możliwość skonfrontowania swoich umiejętności nabytych podczas 3 lat nauki z wymaganiami rynku pracy.

Czytaj więcej
Organizacja Studencka Sound Study

Sound Study

Organizacja studencka Sound Study działa przez projektowanie muzyki w przestrzeniach publicznych, organizowanie koncertów i poznawanie różnych aspektów komunikacji dźwiękowej. Podczas organizowanych przez Sound Study koncertów można nie tylko usłyszeć artystów związanych z kołem, lecz także samemu spróbować swoich sił na scenie.

Czytaj więcej

Nowoczesne pracownie
do twojej dyspozycji

Studenci mają do dyspozycji specjalistyczne pracownie:

  • studio fotograficzne i filmowo-telewizyjne (aparaty i kamery cyfrowe full HD i 4K, mobilny system oświetleniowy, profesjonalny sprzęt audio),
  • studio radiowe i pracownię neuropsychologiczną (zaawansowana baza empiryczna, eye-tracker, ergonomia interface, monitorowanie reakcji konsumenckich)
  • laboratoria komputerowe (platformy: Mac OS, Windows; oprogramowanie: Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign, After Effects, Premiere Pro, Lightroom, Fontlab Studio, Adobe XD, Figma, Axure, Blender, Substance 3D, Adobe Dimension).
Studio nagraniowe
Studio nagraniowe
Studio nagraniowe
Studio nagraniowe

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i dużo zajęć warsztatowych

Na pierwszym roku poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem oraz teorią i praktyką brandingu, PR i reklamy. Dowiesz się, czym jest tożsamość i osobowość marki oraz na co zwrócić uwagę przy kreowaniu brandingu kulturowego. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, nauczysz się pracować w zespole i występować przed kamerą. Poznasz zasady emisji głosu, techniki kreatywnego i krytycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów (między innymi metodą Design Thinking). Ponadto dowiesz się jak kreować zoptymalizaowane i profesjonalne treści do Internetu (SEO, SEM) oraz jak analizować aktualne trendy.

Kompetencje profesjonalne i praca projektowa

Na 2. roku studiów najpierw zbudujesz swoje kompetencje profesjonalne związane z myśleniem strategicznym na temat komunikacji marki. Potem zdobędziesz praktyczne umiejętności z obszaru creative writing, projektowania graficznego i stron www, kreowania obrazu i dźwięku, tworzenia audycji radiowej oraz planowania badań, zbierania i analizowania danych.

Nie studiujesz w typowym cyklu cotygodniowych zajęć. Zajęcia są blokowane w kilkunastodniowe intensywne warsztaty tematyczne, rozwijające poszczególne kompetencje w zakresie technik i kanałów komunikacji. Oznacza to, że w ciągu roku akademickiego – już na 2. roku studiów – przygotujesz kilka projektów indywidualnych i zespołowych: napiszesz rozbudowany tekst wizerunkowy, przygotujesz film/zdjęcie wizerunkowe, zaprojektujesz grafikę/stronę www, zrobisz profesjonalne badania marki i profesjonalny research dotyczących wizerunku marki (wraz z raportem). A na koniec weźmiesz udział w warsztatach umiejętności miękkich.

Projektowanie kampanii

Na początku 3. roku nauczysz się stosować poznane wcześniej narzędzia w profesjonalnych kampaniach PR, brandingu i social mediów. Uzupełnisz swoją perspektywę o niezbędną wiedzę z zakresu prawa autorskiego, prawa mediów i ekonomii sektorów kreatywnych. Weźmiesz też udział w warsztatach medialnych, w ramach których nauczysz się tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do mediów tradycyjnych i internetu.

Portfolio projektów

Ostatni semestr studiów to szansa na sprawdzenie wszystkich nabytych przez ciebie umiejętności i kompetencji w praktyce. Zyskasz możliwość przygotowania kompleksowego projektu z zakresu brandingu/reklamy/PR, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty rynkowe (firmy, agencje itp.) pod okiem wybitnych specjalistów z branży.

W ten sposób po studiach wchodzisz na rynek pracy nie tylko z praktycznymi kompetencjami i umiejętnością ich używania, lecz także z pokaźnym zestawem własnych projektów (portfolio), które możesz pokazać pracodawcy.

Pobierz program



Świetny start na rynku pracy

  1. Kończąc studia, masz nie tylko wiedzę i zaawansowane techniczne kompetencje. Umiesz też myśleć kreatywnie, pracować w grupie i dbać o swój własny wizerunek, by świadomie projektować swoją karierę – uczysz się tego na zajęciach z personal brandingu.

  2. Potrafisz pracować projektowomyśleć strategicznie. Masz rozbudowane umiejętności techniczne, które zdobywasz w świetnie wyposażonych pracowniach (produkcja i postpordukcja obrazu i dźwięku, montaż, programy graficzne, kreatywne pisanie itp.) i wiesz, jak je stosować w pracy projektowej.

  3. Wiesz, jak założyć własną firmę albo start-up oraz jak zaprojektować i zakomunikować je na rynku jako markę.

  4. Możesz też działać jako konsultant/konsultantka i doradca/doradczyni dla wielu nowych firm pojawiających się we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku (badania pokazują, że stolica Dolnego Śląska i cały region są w czołówce, jeśli chodzi o liczbę start-upów i nowych firm – wszystkie one będą potrzebowały specjalistów, którzy zaprojektują i zakomunikują ich markę).

  5. Szeroki zakres kompetencji oraz atmosfera panująca na studiach – zawsze indywidulane traktowanie – pozwala ci zachować swój indywidualizm i elastyczność oraz rozwijać zainteresowania zgodnie z własnymi preferencjami. Zajęcia z praktykami dają możliwość poznania nowych ludzi, być może przyszłych pracodawców.

  6. Kończąc studia, masz w ręku jeszcze jeden atut – gotowe portfolio swoich projektów, które możesz zaprezentować pracodawcy, wykazując w ten sposób, że posiadasz już praktykę.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Zyskasz możliwość działania w zespołach związanych z branżami communication design, user experience design, service design, product design. Znajdziesz zatrudnienie w następujących miejscach: agencje PR/brandingu, agencje reklamowe, agencje kreatywne/digital, agencje social media/ marketingu 360, butiki kreatywne i strategiczne, działy i departamenty komunikacji, PR, marketingu lub promocji firm, instytucji, organizacji (sektor prywatny, publiczny, III sektor), agencje badawcze, domy mediowe, firmy doradcze i konsultingowe, grupy producenckie, studia graficzne i projektowe, firmy eventowe, artist management, sport management. Będziesz mógł/mogła też pracować jako freelancer/freelancerka, stworzyć własną firmę bądź start-up.

Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) możesz pracować na następujących stanowiskach:

Copywiter2

Strategic planner

Ten pracownik odpowiada za tworzenie strategii marek, strategii działań komunikacyjnych oraz strategii wprowadzania produktu na rynek. Opracowuje długofalowe, kompleksowe rozwiązania, obsługuje kluczowych klientów, współpracuje z działami PR oraz obsługi klienta.

Copywiter2

Copywriter/copywriterka

To osoba, która pisze teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych. Dostarcza teksty najwyższej jakości – nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia marketingu, lecz także poprawne językowo i stylistycznie. Dysponuje znajomością SEO, umie wyszukiwać informacje.

PR manager

PR manager

To samodzielne stanowisko obejmujące kształtowanie wizerunku firmy na zewnątrz, kontakty z mediami oraz agencjami PR, organizację konferencji prasowych, dbałość o kontakty z partnerami i współpracownikami. 

Account specialist

Account specialist

Jego głównym zadaniem jest sprawowanie opieki nad klientami, którzy korzystają z usług danej firmy. Pracownik ten odpowiada za budowanie oraz pielęgnowanie długoterminowych relacji, zwłaszcza z kluczowymi partnerami. Oprócz tego tworzy oferty handlowe i zajmuje się realizacją planów sprzedaży.

Researcher

Researcher/broker informacji

Coraz więcej firm zatrudnia researcherów informacji. Pracownik na tym stanowisku pomaga osobom, która potrzebują informacji, znajduje wszelkie niezbędne wiadomości i dba o to, by miały one dobrą jakość i pochodziły z wiarygodnych źródeł. Sprawdzi się w dziennikarstwie, branży IT bądź w HR.

Communication specialist

Communication specialist

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje m.in. budowanie strategii komunikacji w firmie oraz na zewnątrz, wdrażanie nowych narzędzi komunikacyjnych, współpracę z agencjami wydawniczymi i marketingowymi, tworzenie treści dla kanałów wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstwa.

Marketing specialist

Marketing specialist

To stanowisko związane z planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych, czyli sprzedażowych. Specjalista z tej branży analizuje rynek, projektuje kampanie nastawione na pozyskiwanie nowych klientów, opracowuje przygotowanie materiałów marketingowych i nadzoruje ich dystrybucję, współtworzy i realizuje strategię sprzedażową firmy zgodnie z założonym budżetem.

Branding consultant

Doradca/doradczyni do spraw wizerunku; brand consultant

Doradca/doradczyni do spraw wizerunku pomaga tworzyć spójny wizerunek marki i identyfikację wizualną. Opracowuje strategię komunikacji. Służy radą w określeniu sposobów promocji i dotarcia do sprofilowanego klienta, czuwa nad spójnością języka komunikacji marki. Dba o biznesowy wizerunek pracodawców i pracowników.

Współpraca
z praktykami rynku

Zajęcia warsztatowe i projektowe prowadzą najlepsi praktycy brandingu, reklamy i public relations. Prowadzący to nie tylko wykładowcy, lecz przede wszystkim mentorzy, którzy wspierają studentów w rozwijaniu ich pasji i pomysłów. Studenci zawsze mogą liczyć na uwagę i wsparcie w realizacji swoich pomysłów.

Współpracujemy z takimi instytucjami, jak: Publicon, JWT Group Poland (Lemon Sky), Grupa Onet, Effectica, Komunikacja+, 1450.pl, Ikona, Grupa Eska, Filip Mecner Artist Management, MorrisMarlowe; brandstrategy&design, Joy Media, Travelplanet, Brand24; BeFrank!; Fundacja UMBRELLA, Sektor III; Izba Gospodarcza Europy Środkowej, Stowarzyszenie Startup Founders; instytucje miejskie (ARAW, Biuro Promocji Wrocławia).

  • logo publicon
  • logo MUFU
  • logo Onet
  • logo effecica
  • logo Brand24

W projektowaniu i wdrażaniu pomysłów kreatywnych współpracujemy ze środowiskiem start-upowym (Fun Media, Right Hello, 1450, Joy Media).

Studia oferują wiele dodatkowych aktywności – media studenckie (PismoPrywatne, StudenTV), koła naukowe (ant_Y, po co to), współorganizację eventów i konferencji, pracę projektową dla branży kreatywnej.

 
  • Augustyn, Stefan
    Specjalizacja
    szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Stefan Augustyn
    Tytuł
    mgr
    mgr Stefan Augustyn
  • Borkowski, Igor
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    prof. dr hab.
    Imię i nazwisko
    Igor Borkowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    profesor
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"dziekan","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    Medioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
    Funkcja w Centrum
    {"funkcja-w-centrum0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Centrum Doskona\u0142o\u015bci i Innowacji w Dydaktyce","Nazwa odmieniona":""}}
    Obszar zainteresowania
    Array
    Wydział
    Array
    Instytut
    Array
    Funkcja w Katedrze
    []
    prof. dr hab. Igor Borkowski
  • Bożek, Miłosława
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    dziennikarka radiowa, podcasterka
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Miłosława Bożek
    mgr Miłosława Bożek
  • Bromski, Kamil
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    Badacz marketingu i komunikacji marek
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Kamil Bromski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Kamil Bromski
  • Fajfrowski, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    General manager
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Jakub Fajfrowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Jakub Fajfrowski
  • Fortuna, Grzegorz
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    filmoznawca, krytyk filmowy, dystrybutor filmowy, dyrektor festiwalu filmowego
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Grzegorz Fortuna
    dr Grzegorz Fortuna
  • Fuławka, Konrad
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    Innovation Operational Officer w Nokia
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Konrad Fuławka
    mgr Konrad Fuławka
  • Goleń, Marcin
    Specjalizacja
    fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Marcin Goleń
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Marcin Goleń
  • Junke, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    kulturoznawca, filmoznawca
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dawid Junke
    dr Dawid Junke
  • Kędzia, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    marketing i PR
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Jakub Kędzia
    mgr Jakub Kędzia
  • Kordiak-Gołębska, Ewelina
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    neurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Ewelina Kordiak-Gołębska
    mgr Ewelina Kordiak-Gołębska
  • Kunert, Gaba
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    product marketing manager w agencji kreatywnej MUFU
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Gaba Kunert
    mgr Gaba Kunert
  • Lewiński, Dominik
    Specjalizacja
    komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dominik Lewiński
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    Funkcja na Wydziale
    []
    Funkcja w Katedrze
    []
    dr Dominik Lewiński
  • Magoński, Janusz
    Specjalizacja
    Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Janusz Magoński
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Janusz Magoński
  • Filip Mecner
    Specjalizacja
    Filip Mecner Artist Management
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Filip Mecner
    mgr inż. Filip Mecner
  • Młodzińska-Granek, Agnieszka
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Agnieszka Młodzińska-Granek
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    adiunkt
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    badaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Instytut
    Instytut Nauk Społecznych
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Agnieszka Młodzińska-Granek
  • Obszarny, Magdalena
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Obszarny
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Magdalena Obszarny
  • Obszarny, Marek
    Specjalizacja
    dziennikarz radiowy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Marek Obszarny
    mgr Marek Obszarny
  • Patora, Tomasz
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    dziennikarz śledczy
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Tomasz Patora
    Tytuł
    mgr
    mgr Tomasz Patora
  • Piła, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Piła
    Specjalizacja
    brand i AI designer w agencji kreatywnej MUFU
    mgr Krzysztof Piła
  • Połeć, Daniel
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    senior analytics project manager
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Daniel Połeć
    mgr Daniel Połeć
  • Rydlewski, Michał
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Michał Rydlewski
    Specjalizacja
    medioznawca
    dr Michał Rydlewski
  • Sacała, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    digital marketing
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Sacała
    mgr Krzysztof Sacała
  • Stasiuk-Krajewska, Karina
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
    Imię i nazwisko
    Karina Stasiuk-Krajewska
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
    Stanowisko
    profesor uczelni
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Instytut
    Instytut Nauk Społecznych
    Obszar zainteresowania
    specjalista-ds-wizerunku
    Wydział
    Array
    Funkcja w Centrum
    []
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewska
  • Szott, Magdalena
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    specjalistka w zakresie marketingu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Szott
    mgr Magdalena Szott
  • Tymiński, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    influencer
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Dawid Tymiński
    mgr Dawid Tymiński
  • Waraksa, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    konsultant w obszarze strategii marki i designu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Waraksa
    mgr Krzysztof Waraksa
  • Wieczorek, Iwo
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    creative manager, social media expert
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Iwo Wieczorek
    Miasto
    wroclaw
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Iwo Wieczorek
  • Wołodźko, Tomasz
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Tomasz Wołodźko
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, dziennikarz radiowy
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Tomasz Wołodźko

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję

Branding – reklama – public relations to jedna z dwóch specjalności oferowanych na studiach I stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalność wybierasz już podczas aplikowania na studia, wypełniając formularz rekrutacyjny.

Rekrutacja
krok po kroku

Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.

Sprawdź, jak przebiega proces rekrutacji
  1. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, co obejmuje czesne Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2024/2025 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 395 PLN
Zapłać w 2 ratach 6 865 PLN
Zapłać całość 13 200 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30