Opis kierunku
Czego uczymy
Łączymy tradycyjne dziennikarstwo, nowe media i komunikowanie marki
Studia przygotowują do pracy we współczesnych mediach i branży kreatywnej. Naszym celem jest kształcenie praktyków – dziennikarzy i specjalistów od komunikacji – którzy dysponują konkretnym warsztatem, użytecznymi kompetencjami i aktualną wiedzą, pozwalającymi odnaleźć się na dynamicznie ewoluującym rynku pracy.
Adresaci studiów
Jeśli myślisz o pracy w mediach i chcesz w przyszłości tworzyć profesjonalne treści w formie audialnej, audiowizualnej lub pisanej, te studia są dla ciebie. Na zajęciach nie tylko wypracujesz swój warsztat dziennikarski i poznasz narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z branży, lecz również zgłębisz tajniki skutecznego zarządzania wizerunkiem oraz komunikacją, zdobędziesz umiejętności autoprezentacji i występów publicznych, a także dowiesz się, jak wygląda strategia planowania, dystrybucji i pozycjonowania treści w mediach.
Dlaczego warto wybrać nasze studia
Większość zajęć o charakterze warsztatowym prowadzona jest przez specjalistów z branży, dzięki czemu nasi studenci zdobywają praktyczną wiedzę i umiejętności poszukiwane na rynku pracy.
Na wydziale działa kilka kół naukowych, w których studenci zdobywają pierwsze doświadczenia zawodowe i nawiązują relacje, które mogą wpłynąć korzystnie na ich przyszłe życie zawodowe, np. „Pismo Prywatne”, Studenckie Koło Nagraniowe „NAGŁOS” czy Organizacja Studencka obiekTYw.
Warunki przyjęcia
Jakie wymagania musisz spełnić
Kandydaci na studia przyjmowani są na podstawie wyników otrzymanych podczas egzaminów maturalnych:
- min. 95 pkt łącznie z dwóch dowolnych przedmiotów na nowej maturze
- min. 80 pkt łącznie z dwóch dowolnych przedmiotów na starej maturze
Szczegółowe zasady rekrutacji znajdują się na stronach poszczególnych specjalności.
Wybierz specjalność
Aplikujesz na jedną z poniższych specjalności
W ramach dziennikarstwa i komunikacji społecznej I stopnia oferujemy dwie ścieżki rozwoju, co pozwala studentom dostosować program studiów do planów zawodowych. Kandydaci wybierają interesującą ich specjalność już na etapie rekrutacji i realizują ją od pierwszego semestru studiów.
-
Branding – reklama – public relations
Celem studiów jest kształcenie profesjonalistów operujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa oraz kreowania i komunikowania marki. W swojej pracy wykorzystują oni narzędzia brandingu, reklamy oraz public relations – zarówno w agencjach, jak i w działalności doradczej.
Czytaj więcej -
Digital i Social Media
Celem studiów jest kształcenie samodzielnych, wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów pracujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa i mediaworkingu. Studia przygotowują do pracy we współczesnych mediach, ale też w mediach przyszłości.
Czytaj więcej
Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości
Po ukończeniu studiów możesz pracować m.in. w: mediach tradycyjnych, domach mediowych, agencjach PR/brandingu/reklamy, agencjach kreatywnych/digital, agencjach social mediów, butikach kreatywnych i strategicznych, działach i departamentach komunikacji/PR/marketingu/promocji firm, agencjach badawczych, firmach doradczych i konsultingowych, grupach producenckich, firmach eventowych.
Zespół
Z kim będziesz
współpracował
Zostańmy w kontakcie
Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.
Umów się na konsultację
Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.
Zadzwoń do nas
Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.