Profil naukowy
Twórca multimediów, projektant cyfrowy. Interesuje się technikami prototypowania produktu, elektroniką, drukiem 3D oraz możliwościami wykorzystania rozwiązań otwartoźródłowych (hardware i software) w projektowaniu. Posiada również doświadczenie zawodowe związane z realizacją materiałów filmowych, animacji i grafiki 3D.
Nagrodzony w konkursach Hackaday Prize 2022 i Hackaday Prize 2023 za projekty związane z prototypowaniem i elektroniką.
Autor materiałów filmowych dla Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS, w tym cyklu „Grafika: historie”. Na potrzeby wernisażu „COVID-19 vs. Ludzie” w maju 2020 r. opracował trójwymiarową, wirtualną przestrzeń Galerii Grafiki. Jest współkierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych Sustainable Digital Design.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Realizacja filmowa
- Grafika 3D
- Druk 3D
- Technologia w sektorze kreatywnym
- Multimedia
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Aktualności
- Centra i laboratoria
- Nagrody i wyróżnienia
- Organizacje studenckie
- Strefa Designu
- Wykłady i spotkania