
dr
Maria Sidoruk-Grymuza
Instytut Psychologii
Wydział Psychologii w Warszawie
adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dla mediów
Profil naukowy
Psycholog. Zajmuje się efektem negatywności i asymetrią w kształtowaniu się podobieństwa między obiektami naturalnymi, w tym markami. Bada znaczenie podobieństwa dla kształtowania się oceny poznawczej, afektu i zachowania w stosunku do marki. Poszukuje skutecznych metod budowania pożądanego wizerunku marki w oparciu o teorię podobieństwa cech rozszerzoną o zbiory otwarte.
Autorka książki „Jak sprzedać miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym” (2016) oraz współautorka artykułów naukowych w takich czasopismach, jak: „American Journal of Psychology” czy „Psychologia Społeczna”.
W Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu budowania strategii marketingowych, budowania marki, analizy pozycji przedsiębiorstwa na rynku.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Autyzm
- Arteterapia
- Komunikacja wizualna
- Terapeutyczne zastosowanie narracji i obrazu
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Katedry i zakłady