Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
string(64) "https://rekrutacja.swps.pl/s/offer-selection?rev=a2bQt0000007HcM"

Kierunek dostępny także w:

Sopocie.

O studiach

Partner kierunku: IAB Polska, Socjomania

Patronat: Sotrender, Freshmail, Deva Group

Partnerzy narzędziowi: Semstorm, Sentione

E-marketing to kierunek o tym, jak korzystać z możliwości Internetu w komunikacji z klientem. Nasi słuchacze poznają ponad 120 narzędzi, które zapewnią im przewagę na rynku pracy.

Największym atutem studiów jest ich praktyczny charakter. Elementem większości zajęć są kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies. W trakcie nauki można uzyskać aż dwa certyfikaty cenione w realiach biznesowych.

Celem studiów jest przekazanie zróżnicowanej wiedzy oraz wskazanie najnowszych trendów na rynku mediów elektronicznych. Program zajęć jest zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Zajęcia zostały podzielone na bloki tematyczne, które kompleksowo przeprowadzą słuchaczy przez najważniejsze zagadnienia marketingu internetowego.

Więcej informacji o studiach

Dzięki pogrupowaniu materiału w sześć obszarów uczestnicy w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem – począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, na warsztacie prawnym kończąc.

W trakcie zajęć słuchacze dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, produktowe i firmowe serwisy internetowe, pozycjonować strony w wyszukiwarkach oraz realizować działania public relations. Poznają również specyfikę zachowań internautów i konsumentów.

Duży nacisk w programie został położony na optymalizację oraz dochodowość marketingu internetowego, w tym wskaźnik rentowności ROI.

 

Czy to studia dla ciebie?

Zapraszamy osoby związane z marketingiem oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy chcą wykorzystać internet do komunikacji z rynkiem. Nasz program kierujemy do:

  • managerów
  • pracowników
  • właścicieli firm
  • informatyków
  • programistów
  • grafików
  • pracowników agencji reklamowych
  • pracowników agencji PR-owych
  • właścicieli serwisów internetowych

Dlaczego warto?

  1. Program studiów zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
  2. Google Analytics Individual Qualification i Google Ads – dwa dodatkowe certyfikaty w trakcie studiów
  3. Pomysł na kierunek został opracowany „Człowieka Roku Polskiego Internetu”
  4. Formuła studiów pozwala słuchaczom przygotować strategię dla swojej firmy
  5. Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, case studies

Sprawdź więcej powodów, dla których warto studiować

  • Program studiów zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
    Nasi prowadzący są organizatorami ważnych branżowych wydarzeń, takich jak semKRK, Aula Polska czy Mail My Day.
  • Google Analytics Individual Qualification i Google Ads – dwa dodatkowe certyfikaty w trakcie studiów
    Wraz ze świadectwem ukończenia studiów, słuchacze mogą uzyskać aż dwa dodatkowe dokumenty. Po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu, można odebrać Certyfikat Google Analytics Individual Qualification oraz Certyfikat Google Ads.
  • Pomysł na kierunek został opracowany „Człowieka Roku Polskiego Internetu”
    Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który w 2012 r. zdobył I miejsce w rankingu „Studia E-marketera”, tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”.
  • Formuła studiów pozwala słuchaczom przygotować strategię dla swojej firmy
    Formuła studiów została zaprojektowana tak, aby słuchacze mogli pracować nad własnymi strategiami. Tworzą plany e-marketingowe dla firm lub instytucji, w których pracują i podejmują działania z zakresu marketingu internetowego.
  • Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, case studies
    Stawiamy na praktykę i doświadczenie. Omawiamy ciekawe przykłady zrealizowanych kampanii. Poruszamy najnowsze i najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu słuchacze uczą się jak wykorzystywać zdobytą wiedzę w swojej pracy.

Program studiów

Blok tematyczny

Zarządzanie marketingiem w Internecie

Zajęcia organizacyjne

Wprowadzenie do projektu

Przedmiot

Wstęp do e-marketingu – kanały i funkcje

Warsztaty

Strategia komunikacji marki

Przedmiot

Zarządzanie projektem digitalmarketingowym w oparciu o zwinne metodyki zarządzania

Przedmiot

Planowanie strategiczne i realizacja działań w digitalu

Przedmiot

Trendy w digital marketingu

Przedmiot

Internet jako źródło danych. Podejście Big Data

Przedmiot

Strategie marketingowe multichannel i omnichannel

Przedmiot

Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

Przedmiot

Planowanie mediów – zasady tworzenia media planów i wyceny kampanii

Blok tematyczny

Serwisy webowe – rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie

Przedmiot

Użyteczność i dostępność serwisów internetowych – badania i narzędzia

Przedmiot

E-commerce – projektowanie, towarowanie i automatyzacja działań

Blok tematyczny

Podstawowe metody i narzędzia marketingu w sieci

Przedmiot

Reklama RTB (real-time bidding) i reklama displayowa

Przedmiot

Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)

Przedmiot

E-mail marketing

Przedmiot

Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)

(online)

Przedmiot

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

(online)

Przedmiot

Content marketing

Blok tematyczny

Zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci

Przedmiot

Narzędzia do automatyzacji marketingu – lead nurturing, lead generation, scoring klientów

(online)

Przedmiot

YouTube – marketing i monitoring

Przedmiot

Social media marketing – trendy, kanały, efektywność i narzędzia

Przedmiot

Social media marketing – działania płatne (Facebook Ads)

(online)

Przedmiot

LinkedIn i social selling

Przedmiot

Influencer marketing

(online)

Przedmiot

Budowanie społeczności internetowych

(online)

Przedmiot

Sztuczna inteligencja w działaniach marketingowych

Przedmiot

Employer branding

Pobierz terminarz zjazdów

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 206 godzin zajęć.

Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są online, a pozostałe odbywają się stacjonarnie. Nie ma możliwości łączenia tych form.

Zajęcia stacjonarne odbywają się w budynku Uniwersytetu SWPS lub w innym wynajmowanym przez uczelnię.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Obecność na wszystkich warsztatach i seminariach.
  • Zaliczenie testu wiedzy.
  • Zaplanowanie i zrealizowanie projektu w ramach przedstawionych na zajęciach obszarów tematycznych.

Dokument ukończenia studiów

Absolwenci otrzymują przewidziane ustawą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Siłą studiów jest profesjonalna kadra – specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.

    Kierowniczka merytoryczna kierunku

  •  
    Martyna Żądło
     
    ekspertka ds. digital marketingu
  •  
    Katarzyna Drożdżal
     
    psycholożka, badaczka i projektantka
  •  
    Michał Dziekoński
     
    manager, konsultant
  •  
    Bartosz Furtak
     
    badacz, analityk i strateg w zakresie projektowania doświadczeń, usług, komunikacji i marek
  •  
    Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
     
    radca prawny
  •  
    Kamil Kardaś
     
    ekspert w zakresie e-commerce oraz e-marketingu
  •  
    Dorota Kika
     
    specjalistka w zakresie marketingu internetowego i e-commerce
  •  
    Karolina Kociołek
     
    trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute
  •  
    Bartosz Kotowicz
     
    ekspert w zakresie brandingu
  •  
    Cezary Kuik
     
    specjalista ds. systemów związanych z AI i Machine Learning
  •  
    Szymon Lisowski
     
    praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital
  •  
    Dawid Maj
     
    strateg digitalowy, wykładowca
  •  
    Karolina Porwisz
     
    strateg i ekspert w zakresie budowania marek oraz komunikacji marketingowej
  •  
    Klaudia Raczek
     
    specjalistka w zakresie marketingu B2B w branży technologicznej
  •  
    Paweł Sala
     
    ekspert email marketingu
  •  
    Maciej Szeffer
     
    manager i konsultant marketingu i sprzedaży B2B
  •  
    Paulina Wiktorska
     
    certyfikowany specjalista Google Ads
  •  
    Karol Wójcik
     
    SEO Director
  •  
    Maciej Wróblewski
     
     

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń zastrzega możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 zł

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2024-2025)

  Wysokośc raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 830 PLN 8 300 PLN
Zapłać w 2 ratach 3 900 PLN 7 800 PLN
Zapłać w 1 racie 7 400 PLN 7 400 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Dofinansowanie PARP

Jako mikro, mały lub średni przedsiębiorca możesz otrzymać dofinansowanie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na cele edukacyjne, w tym studia podyplomowe, kursy i szkolenia zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

Uniwersytet SWPS uzyskał aprobatę PARP i wpis do BUR jako podmiot świadczący usługi rozwojowe. Informacje o instytucjach dofinansowujących studia w danym województwie znajdziesz na uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.