O studiach
Partner kierunku: IAB Polska, Socjomania
Patronat: Sotrender, Freshmail, Deva Group
Partnerzy narzędziowi: Semstorm, Sentione
E-marketing to kierunek o tym, jak korzystać z możliwości Internetu w komunikacji z klientem. Nasi słuchacze poznają ponad 120 narzędzi, które zapewnią im przewagę na rynku pracy.
Największym atutem studiów jest ich praktyczny charakter. Elementem większości zajęć są kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies. W trakcie nauki można uzyskać aż dwa certyfikaty cenione w realiach biznesowych.
Celem studiów jest przekazanie zróżnicowanej wiedzy oraz wskazanie najnowszych trendów na rynku mediów elektronicznych. Program zajęć jest zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Zajęcia zostały podzielone na bloki tematyczne, które kompleksowo przeprowadzą słuchaczy przez najważniejsze zagadnienia marketingu internetowego.
Więcej informacji o studiach
Dzięki pogrupowaniu materiału w sześć obszarów uczestnicy w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem – począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, na warsztacie prawnym kończąc.
W trakcie zajęć słuchacze dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, produktowe i firmowe serwisy internetowe, pozycjonować strony w wyszukiwarkach oraz realizować działania public relations. Poznają również specyfikę zachowań internautów i konsumentów.
Duży nacisk w programie został położony na optymalizację oraz dochodowość marketingu internetowego, w tym wskaźnik rentowności ROI.
Program zajęć został podzielony na sześć najważniejszych obszarów związanych z e-marketingiem – począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, na warsztacie prawnym kończąc.
Kierowniczka kierunku
Czy to studia dla ciebie?
Zapraszamy osoby związane z marketingiem oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy chcą wykorzystać internet do komunikacji z rynkiem. Nasz program kierujemy do:
- managerów
- pracowników
- właścicieli firm
- informatyków
- programistów
- grafików
- pracowników agencji reklamowych
- pracowników agencji PR-owych
- właścicieli serwisów internetowych
Dlaczego warto?
- Program studiów zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
- Google Analytics Individual Qualification i Google Ads – dwa dodatkowe certyfikaty w trakcie studiów
- Pomysł na kierunek został opracowany „Człowieka Roku Polskiego Internetu”
- Formuła studiów pozwala słuchaczom przygotować strategię dla swojej firmy
- Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, case studies
Sprawdź więcej powodów, dla których warto studiować
- Program studiów zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
Nasi prowadzący są organizatorami ważnych branżowych wydarzeń, takich jak semKRK, Aula Polska czy Mail My Day. - Google Analytics Individual Qualification i Google Ads – dwa dodatkowe certyfikaty w trakcie studiów
Wraz ze świadectwem ukończenia studiów, słuchacze mogą uzyskać aż dwa dodatkowe dokumenty. Po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu, można odebrać Certyfikat Google Analytics Individual Qualification oraz Certyfikat Google Ads. - Pomysł na kierunek został opracowany „Człowieka Roku Polskiego Internetu”
Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który w 2012 r. zdobył I miejsce w rankingu „Studia E-marketera”, tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. - Formuła studiów pozwala słuchaczom przygotować strategię dla swojej firmy
Formuła studiów została zaprojektowana tak, aby słuchacze mogli pracować nad własnymi strategiami. Tworzą plany e-marketingowe dla firm lub instytucji, w których pracują i podejmują działania z zakresu marketingu internetowego. - Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, case studies
Stawiamy na praktykę i doświadczenie. Omawiamy ciekawe przykłady zrealizowanych kampanii. Poruszamy najnowsze i najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu słuchacze uczą się jak wykorzystywać zdobytą wiedzę w swojej pracy.
Program studiów
Blok tematyczny
Zarządzanie marketingiem w Internecie
Zajęcia organizacyjne
Wprowadzenie do projektu
Przedmiot
Wstęp do e-marketingu – kanały i funkcje
Warsztaty
Strategia komunikacji marki
Przedmiot
Zarządzanie projektem digitalmarketingowym w oparciu o zwinne metodyki zarządzania
Przedmiot
Planowanie strategiczne i realizacja działań w digitalu
Przedmiot
Trendy w digital marketingu
Przedmiot
Internet jako źródło danych. Podejście Big Data
Przedmiot
Strategie marketingowe multichannel i omnichannel
Przedmiot
Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej
Przedmiot
Planowanie mediów – zasady tworzenia media planów i wyceny kampanii
Blok tematyczny
Serwisy webowe – rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie
Przedmiot
Użyteczność i dostępność serwisów internetowych – badania i narzędzia
Przedmiot
E-commerce – projektowanie, towarowanie i automatyzacja działań
Blok tematyczny
Podstawowe metody i narzędzia marketingu w sieci
Przedmiot
Reklama RTB (real-time bidding) i reklama displayowa
Przedmiot
Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)
Przedmiot
E-mail marketing
Przedmiot
Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
(online)
Przedmiot
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
(online)
Przedmiot
Content marketing
Blok tematyczny
Zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci
Przedmiot
Narzędzia do automatyzacji marketingu – lead nurturing, lead generation, scoring klientów
(online)
Przedmiot
YouTube – marketing i monitoring
Przedmiot
Social media marketing – trendy, kanały, efektywność i narzędzia
Przedmiot
Social media marketing – działania płatne (Facebook Ads)
(online)
Przedmiot
LinkedIn i social selling
Przedmiot
Influencer marketing
(online)
Przedmiot
Budowanie społeczności internetowych
(online)
Przedmiot
Sztuczna inteligencja w działaniach marketingowych
Przedmiot
Employer branding
Organizacja nauki
Studia trwają dwa semestry i obejmują 206 godzin zajęć. Zjazdy stacjonarne odbywają się co 2–-3 tygodnie w weekendy.
Zajęcia stacjonarne prowadzone są w siedzibie filii Uniwersytetu SWPS lub innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.
Warunki zaliczenia
- Obecność na wszystkich warsztatach i seminariach.
- Zaliczenie testu wiedzy.
- Zaplanowanie i zrealizowanie projektu w ramach przedstawionych na zajęciach obszarów tematycznych.
Dokument ukończenia studiów
Absolwenci otrzymują przewidziane ustawą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Kadra
Siłą studiów jest profesjonalna kadra – specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.
Kierowniczka merytoryczna kierunku
Rekrutacja
Zasady rekrutacji
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń zastrzega możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.
W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.
- Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
- Załącz odpowiednie dokumenty
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
- Rozpocznij studiowanie
Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
Na studia zapisujesz się online.
Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.
Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.
Przygotuj:
- Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych
Załącz odpowiednie dokumenty
W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Pamiętaj!
- Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
- Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.
Uwaga!
- Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Rozpocznij studiowanie
Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.
Pamiętaj!
- Liczba miejsc jest ograniczona
- O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Opłaty
Opłata rekrutacyjna: 300 zł
Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata za rok studiów (2024-2025)
Wysokośc raty | Łączny koszt studiów | |
---|---|---|
Zapłać w 10 ratach | 830 PLN | 8 300 PLN |
Zapłać w 2 ratach | 3 900 PLN | 7 800 PLN |
Zapłać w 1 racie | 7 400 PLN | 7 400 PLN |
Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.