Nagroda prof. Philipa Kotlera dla Uniwersytetu SWPS
Z dumą informujemy, że Uniwersytet SWPS otrzymał nagrodę Kotler Awards Poland w kategorii B2B, dla marki business-to-business. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu i marketingu. Nagrody wręczono 17 października podczas Europejskiego Forum Nowych Idei EFNI w Sopocie. Uczelnię reprezentowała dyrektorka ds. marketingu i rekrutacji, Kinga Nowacka.
Uniwersytet SWPS nagrodzony za odważną strategię marketingową
Kotler Awards Poland 2024 to pierwsza europejska edycja nagród prof. Philipa Kotlera, jednego z najbardziej wpływowych ekonomistów na świecie, nazywanego „ojcem nowoczesnego marketingu”. Międzynarodowe jury przyznaje je firmom, które tworzą wartość dla klientów oraz osiągają doskonałe wyniki w biznesie poprzez skuteczne działania marketingowe.
Uniwersytet SWPS otrzymał nagrodę za „odważne i konsekwentne budowanie otwartej i przyjaznej marki uczelni badawczej oraz tworzenie wartościowych doświadczeń poruszających umysły i serca odbiorców”. Członkowie jury – ludzie biznesu, czołowi eksperci ds. zarządzania i marketingu oraz dziennikarze – docenili m.in. sposoby, w jakie dzielimy się wiedzą.
Uniwersytet SWPS to największe kanały w mediach społecznościowych w Polsce oraz dostawca największej liczby bezpłatnych treści o charakterze naukowym i popularnonaukowym w sieci. Uczelnia jako pierwsza na świecie wprowadziła materiały popularnonaukowe na Spotify (w 2017 r.) oraz jako pierwsza w Polsce weszła do Audioteki.
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się podczas Europejskiego Forum Nowych Idei EFNI, jednej z największych konferencji w tej części Europy poświęconej globalnym trendom, innowacjom i przyszłości kontynentu. W imieniu Uniwersytetu SWPS nagrodę odebrała dyrektorka ds. marketingu i rekrutacji, Kinga Nowacka.
Każdy marketer marzy o nagrodzie Kotlera. To od prof. Kotlera wszystko się zaczęło – cały współczesny marketing! Jestem szczęśliwa i rozpiera mnie duma, że wraz z moim wyjątkowym zespołem budujemy markę Uniwersytetu SWPS – uczelni odważnej i silnej, a jednocześnie bliskiej ludziom, otwartej. Dziś skupiamy się przede wszystkim na tym, by przybliżać osiągnięcia naukowe naszych badaczy firmom i otoczeniu społeczno-gospodarczemu. Chcemy pokazywać, jak wspólnie możemy rozwiązać realne problemy współczesności.