Dzień ze społeczną psychologią organizacji na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu
Masz licencjat z psychologii i chcesz kontynuować naukę, aby uzyskać pełne uprawnienia zawodowe? Zastanawiasz się, jakie studia II stopnia wybrać? Jeśli interesuje cię psychologia organizacji, psychologia ekonomiczna czy praktyczna psychologia społeczna, wybierz specjalność społeczna psychologia organizacji. Wszystkiego o tych studiach dowiesz się podczas Dnia ze społeczną psychologią organizacji na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Będzie to wyjątkowa okazja do wzięcia udziału w ciekawych warsztatach i wykładach, a także do rozmowy z doradczynią kariery z Biura Karier Uniwersytetu SWPS.
Wydarzenie jest bezpłatne, a liczba osób biorących w nim udział jest ograniczona. O udziale w wykładach, warsztatach i spotkaniach z doradczynią decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisz się już dziś!
Dlaczego warto?
Wiedza i umiejętności psychologiczne to jedne z najczęściej wymienianych kompetencji zawodów przyszłości. Chcesz zrozumieć, jak reklama działa na ludzi oraz dlaczego konsumenci zachowują się nieracjonalnie? Ciekawi cię, jak nasze relacje społeczne zmieniają się pod wpływem pieniędzy? Zastanawiasz się, dlaczego poznanie specyfiki różnych kultur pozwala się lepiej odnaleźć w świecie biznesu? Jeśli tak, specjalność społeczna psychologia organizacji jest dla ciebie. Oferujemy ją w ramach studiów II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Psychologii we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS.
Weź udział w wykładach i warsztatach
Przyjdź na Dzień ze społeczną psychologią organizacji i weź udział w wykładach znakomitych naukowców – prof. dr hab. Tomasza Zaleśkiewicza oraz prof. dr hab. Dariusza Dolińskiego. Opowiedzą oni, dlaczego wiedza z zakresu psychologii jest przydatna w rozumieniu zjawisk ze świata ekonomii oraz o związku działań marketingowych z zachowaniami konsumenckimi.
Możesz także wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez doświadczonych praktyków – dra Sławomira Jarmuża oraz mgr Aleksandrę Penzę. Tematem będzie efektywna sprzedaż (metoda trzech kroków) oraz rola psychologa w organizacji.
Porozmawiaj o karierze
Jeśli studiujesz na Wydziale Psychologii we Wrocławiu i stoisz przed wyborem dalszej ścieżki kariery, zastanawiasz się nad ukierunkowaniem kształcenia lub masz dylematy dotyczące swoich predyspozycji zawodowych, zapraszamy do spotkań z Adrianą Andrzejewską, doradczynią kariery z Biura Karier Uniwersytetu SWPS. W spotkaniach możesz wziąć udział w terminach indywidualnie ustalonych z doradczynią.
Wysłuchaj ciekawych wykładów
(godz. 15.30–17.15)
-
Psychologia i ekonomia – siostry bliźniaczki czy dalekie znajome?
sala 126, godz. 15.30–16.15Można powiedzieć, że psychologia opowiada o ludziach, a ekonomia – o liczbach. Czy tak jest naprawdę? Odkrycia dokonywane w ostatnich latach w psychologii ekonomicznej i ekonomii behawioralnej dowodzą, że obie te dyscypliny są raczej bliskimi siostrami, które świetnie się znają i rozumieją, niż dalekimi znajomymi, które wiedzą o sobie bardzo niewiele. Podczas wykładu dowiesz się, co łączy spojrzenie psychologiczne z ekonomicznym i dlaczego wiedza z zakresu psychologii jest tak bardzo przydatna w rozumieniu zjawisk ze świata gospodarki.
prof. dr hab.Tomasz ZaleśkiewiczPsycholog społeczny. W pracy naukowej koncentruje się na badaniu zachowań ekonomicznych oraz zagadnieniach związanych z inwestowaniem pieniędzy i podejmowaniem decyzji finansowych, odwołując się przy tym także do dziedzin pokrewnych: ekonomii behawioralnej, neuroekonomii i teorii gier. Od wielu lat wykorzystuje swoją wiedzę teoretyczną w praktyce, prowadząc wykłady dla inwestorów i specjalistów pracujących na rynku finansowym. Kieruje Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi, które prowadzi badania naukowe z zakresu szeroko pojętej psychologii ekonomicznej i ekonomii behawioralnej oraz współpracuje z organizacjami biznesowymi i stowarzyszeniami inwestorów giełdowych.
-
Co psychologia wie o marketingu?
sala 126, godz. 16.30–17.15Psychologia jest nauką o zachowaniach człowieka. Problem zachowań konsumenckich pojawiających się w odpowiedzi na różne zabiegi marketingowe stanowi więc jej domenę. Podczas wykładu wysłuchasz kilku przykładów ilustrujących tę tezę.
prof. dr hab.Dariusz DolińskiJeden z najbardziej cenionych psychologów społecznych w Polsce. Zajmuje się psychologią zachowań społecznych, psychologią emocji i motywacji. Analizuje techniki wpływu społecznego, mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej. Interesuje się psychologicznymi aspektami marketingu i reklamy. Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich, oraz weryfikacji technik efektywnego wpływania na innych. Jest członkiem korespondentem Polskiej Akademii Nauk, członkiem Komitetu Psychologii PAN oraz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.
Weź udział w warsztatach
godz. 17.30–19.00
-
Jak psychologia społeczna pomaga w lepszej sprzedaży – metoda trzech kroków
sala 116Jednym z głównych problemów w efektywnej sprzedaży jest radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów. Obiekcje dotyczące ceny, jakości i innych aspektów produktów lub usług są powszechne. W takich sytuacjach z pomocą przychodzą reguły wpływu społecznego stanowiące kanon psychologii społecznej. Metoda trzech kroków jest oparta na kilku takich regułach. Podczas warsztatu poznasz tę metodę i doświadczysz, jak skuteczna i użyteczna jest psychologia społeczna w biznesie.
drSławomir JarmużDoktor psychologii, założyciel i współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej Moderator, trener, coach. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych poświęconych osobowości i zarządzaniu. Łącząc wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym, przygotował i przeprowadził wiele programów szkoleniowych z zakresu zarządzania ludźmi, prezentacji, szkolenia trenerów, negocjacji i sprzedaży. W swojej karierze przeszkolił ponad 9000 osób. Jest członkiem założycielem GLOBE – The Global Leadership And Organizational Behavior Effectiveness Research Program, którego celem było wypracowanie międzykulturowej teorii efektywnego przywództwa.
-
Po co organizacji psycholog biznesu – case wdrożenia High-Quality Connections (HQC) w miejscu pracy
sala 126Psychologowie i psycholożki biznesu odgrywają wiele różnych ról, które decydują o złożoności powierzonych im zadań i stawianych przez organizację wymagań. Czasami odgrywają wyłącznie rolę reaktywną, gdzie realizują zadania, jakie im polecono. Z kolei na poziomie bardziej strategicznym są partnerami i partnerkami biznesowymi, wykorzystując swoją wiedzę psychologiczną do opracowania zintegrowanych strategii zarządzania ludźmi w organizacji – interweniują, wprowadzają innowacje oraz pełnią rolę doradców wewnętrznych. Podczas warsztatu poznasz rolę psychologa biznesu w organizacji na przykładzie case’u, którego celem było zbudowanie zrozumienia High Quality Connections i ich znaczenia dla efektywności działania współczesnych organizacji.
mgrAleksandra PenzaPsycholożka biznesu, trenerka, HR-owczyni z doświadczeniem w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwie zawodowym, projektowaniu i prowadzeniu szkoleń oraz employer brandingu. Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów licencjackich o tym samym kierunku na Uniwersytecie w Glamorgan (Wielka Brytania). Ukończyła studia podyplomowe Trener Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Szkołę Trenerów Biznesu „Moderator”. Obecnie jest w trakcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, realizując projekt badawczy związany z tematyką kapitału psychologicznego i budowania zaangażowania pracowników. Od ponad 15 lat związana jest z pracą o obszarze HR m.in. na stanowiskach: HR Business Partner, kierownik rozwoju zasobów ludzkich, HR Generalist.
Zapisz się!
Gdzie?
Uniwersytet SWPS, ul. Aleksandra Ostrowskiego 30b, Wrocław
Kiedy?
17 maja 2023 r., godz. 15.30–19.00
Społeczna psychologia organizacji – dołącz do nas!
Bycie częścią różnych organizacji jest stałym elementem naszego życia. Pracujemy w korporacjach, małych przedsiębiorstwach, organizacjach pozarządowych, tworzymy startupy i zakładamy własne firmy. Wiedza psychologiczna umożliwia efektywne funkcjonowanie w takich strukturach i sprawne zarządzanie zespołami pracowników. Taką właśnie wiedzę wraz z zestawem praktycznych kompetencji zdobędziesz na specjalności społeczna psychologia organizacji. Oferujemy ją na jednolitych studiach magisterskich, studiach II stopnia oraz studiach dla magistrów i licencjatów.
Psychologia
niestacjonarnePsychologia
stacjonarne, niestacjonarnePsychologia
niestacjonarneSzukasz czegoś innego? Sprawdź naszą ofertę studiów wyższych