Wielowymiarowość^2 : Technologie immersyjne w nauczaniu sztuki i designu
Przez ostatnie dwa lata wykładowcy sztuki i projektowania, a także badacze edukacyjni i technolodzy uczenia się z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polski oraz Ukrainy wspólnie pracowali nad rozwojem innowacyjnych metodologii. Projektowali narzędzia, platformy i zasoby potrzebne do immersyjnego uczenia się w obszarze edukacji artystycznej i projektowej. Wydarzenie, na które Was zapraszamy, zostało zorganizowane, aby podzielić się tymi międzynarodowymi odkryciami i zademonstrować metodologie, które opracowaliśmy. Wydarzenie odbywa się jednocześnie w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce i Ukrainie. Będzie obejmować możliwość korzystania z VR, aby umożliwić spotkanie z innymi osobami w ramach projektu i poszerzenie wiedzy na temat tej szeroko zakrojonej współpracy.
Kogo zapraszamy?
Z naszego wydarzenia mogą skorzystać:
- przedstawiciele biznesu,
- przedstawiciele organizacji pozarządowych,
- środowisko naukowe,
- śroodowisko artystyczne,
- wykładowcy i studenci z lokalnych uniwersytetów z obszarów: sztuki i designu, dostępności i inkluzywności, technologii immersyjnej,
- reprezentanci z organizacji charytatywnych i fundacji wspierających grupy uprzywilejowane i wykluczone społecznie,
- przedstawiciele galerii sztuki, muzeów, teatrów i innych ośrodków kultury,
- artyści i projektanci,
- przedstawiciele branży technologicznej.
„ACCELERATE: Accessible Immersive Learning for Art and Design” to projekt finansowany przez program Erasmus+, stanowiący refleksję nad wpływem COVID-19 na nauczanie w szkolnictwie wyższym i badający nowe możliwości w zakresie pedagogiki i innowacji cyfrowych.
Przeczytaj więcej o projekcie „ACCELERATE: Accessible Immersive Learning for Art and Design”
Jak to działa?
Wydarzenie planowane jest na dwie sesje, rozłożone w czasie w następujący sposób:
- Sesja 1: 9:30–12:00 Wielka Brytania i Irlandia / 10:30–13:00 Polska / 11:30–14:00 Ukraina
- Sesja 2: 13:00–15:30 Wielka Brytania i Irlandia / 14:00–16:30 Polska / 15:00–17:30 Ukraina
-
Przywitanie uczestników / film o projekcie / przegląd projektu / doświadczenia studentów
-
Przerwa techniczna
-
Doświadczanie / zwiedzanie wystaw studiów przypadków w VR
-
Dyskusja i networking
Zapisz się już dziś!
Zgłoś się do nas przez formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona – zachęcamy do zapisów!
Wydarzenie odbędzie się w warszawskiej siedzibie Uniwersytetu SWPS (ul. Chodakowska 19/31, Warszawa, sala N314).
Studiuj wzornictwo Uniwersytecie SWPS i zmieniaj świat swoimi projektami!
Wzornictwo (School of Form) to studia interdyscyplinarne o oryginalnej koncepcji kształcenia, która łączy wiedzę projektową z humanistyczną i społeczną. Program nauczania umożliwia studentom zdobycie kompetencji, które w wielu przypadkach pozwalają im na znalezienie pracy jeszcze przed końcem studiów. Studenci trzeciego roku mogą wziąć udział w zajęciach prowadzonych przez przedstawicieli firm partnerskich. Wszystkie zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków.
Poznaj School of Form i studia z obszaru projektowania